خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/07/02 - 10:17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل

سفر گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و استونی به کشور استونی

اردشیر نوریان رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و استونی به همراه فریدون احمدی به دعوت خانم کیت پنتوس روسیمانوس همتای استونیایی خود تهران را به مقصد تالین ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اردشیر نوریان رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و استونی  به همراه فریدون احمدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن به دعوت خانم کیت پنتوس روسیمانوس همتای استونیایی خود برای ملاقات با مقامات پارلمانی و دولتی استونی تهران  را به مقصد تالین ترک کرد.



گفتنی است هیات پارلمانی کشورمان در طول اقامت خود در تالین با رییس و اعضای گروه دوستی پارلمانی استونی و ایران، نایب رئیس مجلس،  رییس کمیسیون روابط  خارجی مجلس استونی،  دستیار وزیر امور خارجه در امور اقتصادی و توسعه، مدیرکل اتاق بازرگانی و صنعت استونی و نایب رییس هیات مدیره دفتر الکترونیک استونی دیدار و در زمینه تقویت و توسعه همکاریها در حوزه های مختلف اقتصادی،  بازرگانی، علمی، فرهنگی و بویژه مناسبات پارلمانی گفتگو و رایزنی خواهد کرد.



 بازدید از مرکز تکنولوژی اطلاعات تالین و دیدار با رییس دانشگاه تکنولوژی تالین از دیگر برنامه های هیات پارلمانی کشورمان خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 262246
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار